2 Haziran 2008 Pazartesi

August Rush


Tür
: Dram / Müzikal
Yönetmen: Kirsten Sheridan
Senaryo: Nick Castle , James V. Hart
Oyuncular:
Freddie Highmore (August Rush) , Keri Russell (Lyla Novacek) , Robin Williams (Maxwell Wallace), Jonathan Rhys Meyers (Louis Connelly)
Süre: 114dk
Yapım: ABD 2007

Çok ağladım. Belkide bir film boyunca bu kadar çok ağladığım ve beni bu kadar derinden etkileyen başka bir film olmamıştı. Umut kapladı içimi ağladım, mutlu oldum gülümsedim yine ağladım. Müziğin içinde kayboldum ve başka diyarlara gittim ama yine ağladım. Müzik her yerde evet. Duygularda, kalbimizin en derinlerinde çalan notalar.
İşte böyle bir film August Rush. İçine alıyor ve bırakmıyor.
Ülkemizde Kalbini Dinle olarak gösterime giren film tam bir müzikal aşıklarına yönelik.
Filmin yönetmenliğini Kirsten Sheridan yapıyor. Başrolde küçük ama bana göre büyük oyuncu Freddie Highmore oynuyor. Diğer oyuncular ise birbirinden değerli.
Filmin konusuna gelirsek;
Küçük August'un anne ve babasını kendi iç duyguları ve müziğin vermiş olduğu sihir ile aramaya koyulması ile başlıyor. Onu sokaklar ve farklı bir dünya beklerken hiç hayal bile edemediği bir ortam ona kucak açıyor. Belki de bu tesadüfler onu amacına getirebilir mi?
Yoksa müzik tesadüften öte bir sihir mi?
En kısa zamanda filmin DVD'sini edinin ve bunun cevabını siz de öğrenin.

Son olarak;
Dünya da gözyaşlarını eliyle silen bir çocuk kadar duygu yüklü başka hiç bir şey yoktur.

Hiç yorum yok: